فروش بی واسطه سه شیره یک کیلویی با قیمت استثنایی

سه شیره به شیره ای گفته می شود که ترکیبی از خرما و شیره انگور است، دلیل استفاده ی آن خواص بالای این محصول می باشد که خواص عمده ی آن نیز درمان کم خونی است. البته خواص دیگری نیز دارد که عبارت اند از افزایش میزان یادگیری، مسکن دردهای مفصلی، بالا رفتن قدرت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی و رفع ضعف و بی حسی. قیمت سه شیره یک کیلویی در این سایت مناسب تر از سایر فروشگاه های اینترنتی است. فروش این محصول بی واسطه بوده و مستقیم از فروشنده می توان آن را خریداری کرد.

فروش بی واسطه سه شیره یک کیلویی با قیمت استثنایی

عامل مهم در قیمت گذاری انواع شیره

عامل مهم در قیمت گذاری انواع شیره

شیره یک ماده غذایی بسیار مفید است که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. ویتامین هایی مانند ویتامین A، ویتامین گروه B به میزان زیادی در شیره وجود دارند و مواد معدنی موجود در آن عبارتند از: کلسیم، منیزیم، آهن و فسفر.

عواملی که در قیمت گذاری انواع شیره مؤثر هستند:

تعدادی از عواملی که در قیمت گذاری موثر هستند، می توان گفت که یکی از آنها غلظت شیره و تعداد میوه های به کار رفته در تهیه شیره است، به عنوان مثال چهار شیره گران‌تر از انواع دیگر است زیرا در تهیه آن از چهار نمونه میوه به نام های توت سفید، انگور، خرما و انجیر استفاده شده است، این عامل باعث می شود خواصی که در آن وجود دارد بیشتر شود و به همین دلیل گران تر شود.

در عوض شیره خرما به دلیل آنکه راحت تر تهیه می شود ارزانتر است، عامل دیگر در تعیین قیمت انواع شیره طبیعی و ارگانیک بودن آن است. همچنین اگر کسی بخواهد شیره ی مورد نظر خود را سفارشی خریداری کند نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت سه شیره:

سه شیره‌ همانطور که از نامش پیداست به دلیل اینکه از سه نوع میوه تهیه شده قیمتی بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد اما خریداران می‌توانند آن را با قیمت بهتری از فروشنده تهیه کنند.

قیمت شیره انگور:

نام دیگر شیره انگور دوشاب است. این شیره در ایران به مقدار زیادی تولید می شود و بیشتر به صورت سنتی و توسط باغداران مراحل تهیه انجام می گیرد به خاطر همین معمولاً این شیره را می توان به عنوان اصل خریداری کرد. افرادی که لاغر هستند، می توانند با استفاده از شیره انگور به چاق کردن خودشان کمک کنند. این محصول سرشار از ویتامین‌های A B و C است و می تواند جایگزین مناسبی برای شیرین کننده هایی مثل قند و شکر باشد. این شیره را می توان با قیمت مناسبی از طریق همین سایت سفارش داد.

قیمت شیره خرما:

تمام خواص و موادی که در خرما موجود است در شیره خرما نیز وجود دارد. شیره خرما به قدری مفید و مقوی است که می‌توان به آن مولتی ویتامین هم گفت، این محصول در کشورمان به خصوص در شهر بوشهر به وفور تولید و به بازار عرضه می‌شود، به همین خاطر قیمت چندانی ندارد. سفارش دهنده برای تهیه این محصول می تواند از طریق این فروشگاه آنلاین ثبت سفارش کند و با قیمتی نازل به صورت عمده و یا جزئی آن را تهیه کند.

قیمت شیره توت:

شیره توت در بین انواع دیگر از شیره جات دارای پایین ترین میزان گلوکز است و افرادی که چاق هستند و همچنین افراد دیابتی می توانند از این خوراکی در حد اعتدال مصرف کنند. این سایت بهترین پیشنهاد برای فردی است که می‌خواهد آن را به صورت عمده و یا جزئی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت تهیه کنند رقم درج شده روی محصول در این فروشگاه اینترنتی بسیار پایین‌تر از سایر فروشگاه های اینترنتی است.

تاثیر بسته بندی در صادرات شیره

تاثیر بسته بندی در صادرات شیره

انواع شیره که در ایران تولید می شود از جانب افغانستان نیز دارای تقاضا است، صادرات به افغانستان به میزان عمده ای صورت می گیرد. معمولاً این کشور شیره انگور را به میزان بیشتری نسبت به سایر شیرها سفارش می دهد، بسته بندی یکی از عوامل مهم در صادرات شیر به کشورهای دیگر است. خریداران افغانستانی خواهان خرید به صورت عمده هستند و در بسته بندی های ۲۰ تا ۲۵ کیلویی محصول خود را وارد می کند. البته عده‌ای از متقاضیان صادرات شیره می خواهند که بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا دریافت کنند به خاطر همین در کشورمان سعی شده است تا انواع شیره را در بسته بندی های بسیار بهداشتی و زیبا با ابعاد مختلف تهیه کنند و آنها را به کشور مقصد بفرستند.

صادرات به کشور افغانستان:

کشور افغانستان به این دلیل که با ایران هم مرز است که از بهترین کشورهای وارد کننده شیره جات است، صادرات این محصول برای کشورمان ارزآوری خوبی دارد. البته کشور ایران به جز افغانستان به کشورهای دیگر نیز محصولات خود را صادر می کند که عبارتند از: روسیه، ترکیه، آذربایجان و عراق. انواع شیر جاتی که به این کشورها فرستاده می شود از بهترین مواد تهیه می شوند و با مناسب ترین قیمت به دست کشورهای مقصد می رسند. در جوامع امروزی بیشتر خرید و فروش ها چه در داخل کشور و چه برای صادرات به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

روش شناخت سه شیره مرغوب

روش شناخت سه شیره مرغوب روش تشخیص سه شیره اصل:

سه شیره اصل آن شیره ای است که رنگ آن قهوه‌ای روشن باشد و بر روی آن حتماً علامت سیب سلامت درج شده باشد. سه شیره اصل بدون هیچ گونه افزودنی است، این محصول به شرطی اصل است که بوی شیره ی خرما شیره ی توت و شیره ی انگور از آن حس شود و مقدار غلظت آن باید متوسط باشد نه خیلی رقیق و نه خیلی غلیظ باشد، سه شیره اصل دارای رنگ روشنی است و بوی سوختگی و ترشیدگی نمی دهد، سه شیره اگر مرغوب نباشد بعد از مدتی شکرک خواهد زد.

مختصری در مورد خواص سه شیره:

یک انرژی زای طبیعی است و مصرف آن در حد اعتدال به بزرگسالان و سالمندان و همچنین کودکان و دانش آموزان توصیه می شود علاوه بر این برای دانش آموزان به همراه انرژی ای که دارد افزایش یادگیری را نیز بالا میبرد، یک آبرسان طبیعی برای پوست است و برای افراد کم خون مفید می باشد.

مرکز پخش سه شیره یک کیلویی با نازلترین قیمت

مرکز پخش سه شیره یک کیلویی با نازلترین قیمت

این سایت بزرگترین پخش کننده سه شیره ی یک کیلویی است و معمولا با نازلترین قیمت به فروش می‌ رساند، بسته بندی این محصول نشان از سلامت بالا و کیفیت عالی آن است و نشان دهنده ی محصولی مرغوب است، عده‌ای گمان می‌کنند قیمت پایین نشان از کیفیت پایین است در صورتیکه در مورد سه شیره ی این فروشگاه چنین توضیحی صدق نمی کند. پخش این خوراکی به صورت عمده در سراسر کشور انجام می شود، در صورتی که خریدار به صورت عمده اقدام به سفارش کند تخفیف ویژه ای شامل حالش خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما