مرکز فروش شیره سیب با نازلترین قیمت

شیره سیب یکی از شیره های بسیار خوش طعم و پرطرفدار است که به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در کشور ما ایران مرکز فروش شیره سیب گسترده است. این مراکز محصول را به دو روش حضوری و اینترنتی در اختیار خریداران قرار می دهند. در این هنگام ما به شما مرکز فروش شیره سیب اینترنتی را پیشنهاد می دهیم. فروش شیره سیب به روش اینترنتی با نازلترین قیمت انجام می شود زیرا در این نوع فروش واسطه ای وجود نداشته و قیمت محصول بسیار مناسب می شود.
مرکز فروش شیره سیب با نازلترین قیمت

شیره سیب مرغوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

شیره سیب مرغوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ شیره سیب مرغوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ به موارد زیر دقت فرمایید:

  1. این شیره به رنگ روشن است، همچنین عطر و بوی مطبوعی مانند سیب دارد، در تولید آن از سیب های سالم و عاری از بیماری و آفات استفاده می شود، بنابراین از کیفیت خوبی برخوردار است.
  2. نباید بوی اسید، فساد، سوختگی و… را احساس کنید. طعم آن شیرین و مطلوب است و طعمی شبیه به مواد افزودنی غذایی ندارد.
  3. غلظت بهینه یکی دیگر از ویژگی های شیره های مرغوب است. برای تعیین کمیت این پارامتر از شاخصی به نام بریکس استفاده می شود. هر چه بریکس محصول بیشتر باشد، غلظت آن بیشتر می شود. این بدان معناست که رطوبت آن به حد قابل قبولی رسیده و ماندگاری آن افزایش یافته است و کمتر در معرض فساد قرار می گیرد.
  4. همچنین برای شیره باکیفیت، بسته بندی مناسب برای جلوگیری از گرد و غبار، پودر و سایر آلاینده های موجود در هوا در نظر گرفته شده است.
  5. علاوه بر این، مجوز وزارت بهداشت و سیب سلامت روی بسته بندی درج شده است. البته علاوه بر این دو مورد، تمامی مشخصات محصول، تاریخ ساخت و بهترین قبل و همچنین اطلاعات و آدرس سازنده نیز درج شده است.

آشنایی با نحوه صادرات شیره سیب

آشنایی با نحوه صادرات شیره سیب صادرات شیره سیب هر ساله ارز زیادی را وارد اقتصاد کشور می کند. با توجه به سطح بالای کشت سیب در ایران، تولید و صادرات آب سیب یک تجارت پر رونق است. سود خالص حاصل از این تجارت بسیار قابل تقدیر و معقول است. برای پرورش دهندگان بزرگ این یک محصول است، اما ابتدا باید با اصول اولیه این کار آشنا شوید.

قیمت شیره سیب صادراتی می تواند تحت تاثیر عوامل زیادی باشد، از قیمت خرید سیب گرفته تا نرخ ارز، ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان شیره سیب است. شیره سیب صادراتی در کنار کیفیت باید از بسته بندی های جذاب و زیبا نیز بهره مند باشد، تنها از این طریق می تواند اعتبار ایران را در دنیا افزایش دهد و فروش خوبی داشته باشد.

به طور کلی، برای اینکه صادرات شیره سیب موفقیت آمیز باشد، باید محصول دارای مشخصات زیر باشد:

  1. رنگ شیره مناسب باشد
  2. غلظت کافی داشته باشد
  3. دارای بسته بندی مناسب باشد
  4. روی بسته بندی تاریخ تولید و تاریخ انقضا درج شده باشد
  5. شیره سیب تولیدی طبیعی و بدون مواد غیر ارگانیک باشد
  6. از سیب های مرغوب تولید شده باشد
  7. روی بسته بندی شیره نشان استاندارد درج شده باشد

همانطور که می دانید مراحل صادراتی برای همه مواد غذایی وجود دارد. تمام این مراحل باید با موفقیت انجام شود تا برند تولیدی خود را به خوبی در سرتاسر جهان قرار دهید. برای صادرات شیره سیب مراحل زیر انجام می شود:

  • بازاریابی و شناسایی بازار هدف اولین قدم در صادرات شیره سیب است.
  • اخذ مجوزهای لازم برای صادرات کالا
  • تعیین قیمت شیره سیب صادراتی
  • صورتحساب فاکتور
  • تولید با کیفیت و بسته بندی صحیح شیره سیب
  • انعقاد قراردادهای حمل و نقل
  • محصول را به سازمان گمرک تحویل دادن

همانطور که قبلا ذکر شد، قیمت شیره سیب به عوامل مختلفی وابسته است. اگر قیمت خرید سیب در سال های مختلف متفاوت باشد، این موضوع بر قیمت شیره سیب صادراتی نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

قیمت ظروف یکی دیگر از عوامل موثر بر این دسته است، مواد اولیه ظروف با قیمت های متفاوتی در اختیار سازندگان این ظروف قرار می گیرد. همچنین خریداران این محصول با توجه به نکته گفته شده با قیمت های متفاوتی مواجه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات شیره سیب و اطلاعات به روز قیمت با کارشناسان این حوزه تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در ماندگاری شیره سیب

عوامل موثر در ماندگاری شیره سیب شیره سیب به راحتی قابل نگهداری است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد، اما استفاده از یخچال ماندگاری آن را افزایش می دهد. به صورت کلی شیره ها رطوبت بسیار کم و قند زیادی دارند، بنابراین در آنها شرایطی برای رشد و تولید مثل میکروارگانیسم ها وجود ندارد.

برای نگهداری شیره سیب نیازی به یخچال ندارید و می توان آن را برای مدت طولانی در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرد، اما اگر شیره در یخچال نگهداری شود ماندگاری آن بیشتر است و عیبی ندارد.

اگر شیره شما مدتی است که در خانه نخورده نشسته است، با کمی ذوق و خلاقیت می توانید کاربردهای مختلفی برای آن پیدا کنید مثلا می توانید از آن برای تهیه شربت یا حتی مربا استفاده کنید.

به چند نکته زیر در خصوص ماندگاری شیره سیب دقت فرمایید:

  1. نگهداری شیره سیب در یخچال ضروری نیست، اما بهتر است آن را در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید تا طعم آن زودتر تغییر نکند.
  2. همچنین قاشق خیس را در شیره فرو نبرید و یا اینکه شیره را در مکان مرطوب نگهداری نکنید زیرا در این صورت باعث افت شیره شده و طعم آن نیز تغییر می کند.
  3. مدت زمان ماندگاری ظروف پلاستیکی نسبت به ظروف فلزی بیشتر است پس بهتر است در همان ظروف پلاستیکی کارخانه ای نگهداری شوند و در صورت لزوم تا حد مصرفتان به ظروف دیگر منتقل شوند.

مرکز خرید شیره سیب با کیفیت مناسب

مرکز خرید شیره سیب با کیفیت مناسب بسیاری از خریداران به دنبال مرکز خریدی هستند که بتوانند شیره سیب را با کیفیت مناسب خریداری کنند. این محصول را می توان به راحتی از طریق سایت های اینترنتی معتبر این محصولات خریداری و مورد استفاده قرار داد. این فروشگاه های اینترنتی معتبر محصول را به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسانند که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند.

توزیع عمده شیره سیب با این هدف انجام می شود که خریدار دسترسی سریع و آسان به محصول در سراسر کشور داشته باشد. روش های مختلفی برای توزیع اصلی وجود دارد که فروش اینترنتی یکی از آنهاست. مشکل کمبود وقت و کمبود امکانات برای رفتن به مراکز خرید با توزیع اینترنتی شیره سیب حل می شود.

خوشبختانه در کشور ما انواع شیره در شهرهای مختلف از جمله بوشهر با کیفیت بسیار عالی تولید می شود. اگر جزو مشتریانی هستید که قصد دارید انواع شیره های اعلا را با قیمت مناسب تهیه کنید همین حالا با ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما